luni, 22 iunie 2015

Planuri de lectură, viitor imediat.


Sunt foarte multe apariții editoriale, mulți autori noi, o grămadă de cărți, și mă refer doar în literatura romană.

 Sunt conștientă ca e greu să aleg din mulțime, așa ca am citit câte ceva despre fiecare dintre cărțile noi și am destule titluri care mă așteaptă.Va fi o problemuță cu ce să încep.

 Cărțile sunt promovate mult, agresiv chiar, pe Fb și pe bloguri diverse. Normal, sunt opinii pro și contra.

 De exemplu, cartea "Fluturi" a Irinei Binder are multe fane dar și destui hateri. Eu am citit-o în Pdf când s-a mai putut și mi s-a părut destul de ok, în condițiile în care mă așteptam la o poveste de dragoste siropoasă, plină de dulcegării.

 Clar, nu o poti compara pe Irina Binder cu Cristina Nemerovschi, ar fi chiar hilar, zău. Dar, clar va trebui să încep cu ceva și o voi face. 

Între timp citesc ce mai am prin dotare. Tocmai am terminat "You", despre care am și scris o recenzie, cartea e o poveste bună. Am ultimele cărți ale lui Stephen King - Mr. Mercedes și Jo Nesbo - Police.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu