joi, 18 iunie 2015

Cimitirul - Telespan

                                   
               
 Eu si experienta cu "Cimitirul".
Mi-am dorit cartea inca de când am auzit numele ei, fara sa stiu o iota despre ea. Apoi am auzit ca e chiar apreciata. Ok, eram afara, așa ca trebuia sa o comand ca ebook să-mi ajungă in timp cat mai scurt. Am comandat-o si am început sa o citesc, pana m-am oprit. ☺

 Era o faza religioasa care m-a șocat, desi nu sunt genul "sensibila". A fost prima data in istoria relativ mica a E- readerului meu când am apăsat pe butonul de închidere.

Cam după 6 luni am reluat cartea cu ideea " fie ce-o fi trebuie sa vad si eu de ce are succes". Nu mi-a părut rău. Am murit de ras la anumite pasaje, la fel cum m-au șocat altele.

E o carte pt care trebuie sa ai mintea "deschisa" pt orice. O carte care marchează, lăsa urme, uneori e de un umor negru relativ "comestibil".

Stiu ca o voi reciti. E povestea unui om, a unui cimitir, a unei relații homosexuale, poate fi povestea oricărui roman ajuns " dincolo", nu are job si nimerește in cimitir si totodată poate fi povestea nimănui altcuiva, doar a lui Telespan,punct.

Cartea o puteți găsi aici.
Lectură plăcută! ☺



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu