marți, 6 octombrie 2015

Scrisori către îngeri - Florina Sanda Cojocaru.


Romanul este continuarea cărții " El a ales ". Narează soarta principalelor personaje din romanul anterior dar introduce și alte personaje bine definite.


Scrisorile către îngeri are o încărcătură emoțională mult mai mare, părerea mea. Sunt descrise trăiri intense care provoacă lacrimi. Și aici apare iubirea în prim plan trăită în feluri și intensități diferite dar și boala sau accidentele și sinuciderile  care rapesc persoane iubite iremediabil.


Destinul Andreei este descris intr-un mod aparte. Visul ei de a avea bani și faimă s-a împlinit. Are o fetiță cu Alex care își asuma rolul de tată. Andrei este prins între alte iubiri, ca și Andreea, de fapt.


Pasajele care reprezintă scrisorile care cei morți dragi sunt cele mai emoționante și mai încărcate de afectivitate. 


Florina Sanda Cojocaru e o autoare receptiva la suferințele umane care e capabilă să le descrie și să le înțeleagă. 


Este o carte de 5 stele pe care o recomand cu căldură. E despre viață, iubire și boală, suferință și regăsiri târzii da care merită.


Finalul cărții e o scrisoare a Andreei către îngeri.
" Ani la rând mi-am căutat liniștea. Am căutat acea formă de iubire care să mă mulțumească. Viață mea a fost un zbucium continuu. L-am închis intr-un colț de suflet și mi-am hrănit zilnic imaginația cum își hrănește copilul meu pisică din jocul  de pe tabletă: cu iluzii, iluzia ca ar putea fi, iluzia ca ar putea să îi fiu. ( ... )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu