duminică, 10 ianuarie 2016

Provocare de la Literatura pe tocuri.


 Acest articol este scris pentru a participa la concursul de pe indragitul site de carti, literaturapetocuri.ro. Acest concurs destinat bloggerilor este sponsorizat de librăria online librex.ro. Premiul constă intr-un voucher în valoare de 150 lei. Tema concursului este: 12 cărți pe care doresc să le citesc acest an și de ce.

Trebuie să menționez ca e prima dată când particip la un concurs de genul acesta și e o adevărată provocare pentru mine.

 La capitolul dorințe în acest an pot spune ca vreau să citesc mai multe cărți, să citesc autori noi și cât mai variați posibil. Să scriu recenzie la fiecare carte citită ca și până acum, atât pe blog cât și pe Goodreads. De asemenea, să îmbunătățesc calitatea blogului de aici dar și a paginii de Facebook a blogului.

Voi aminti cele 12 cărți din lista de citit pentru noul an.

1. De vorbă cu Emma - S-a făcut foarte multă publicitate pe Facebook la această carte deși cred ca practic era disponibilă doar în Republica Moldova. Vreau să văd care e raportul publicitate-calitate și să fac totodată cunoștință cu un autor moldovean.

2. Urzeala Tronurilor - Vreau să descopăr de ce e așa iubita, chiar venerată această serie. Am văzut puțin din film, doar cat sa-mi fac o idee.

3. Gestapo - Am avut cândva o tentativă de a-l citi pe Hassel soldata cu un eșec. Vreau să reincerc, sunt convinsa ca am fost prea subiectiva.

4. Cartea simturilor - Pot spune ca autorul e "vinovat" pentru alegerea cărții. Nu l-am citit încă și îmi face demult "cu ochiul" .

5. Solenoid - Cartarescu este unul din autorii mei preferați. M-a cam dezamăgit când am aflat ca a plagiat dar vreau să îl redescoper, mai ales ca această carte e încununarea ultimilor ani de muncă.

6. Rezervația de ingeri - Emil Brumaru este pentru mine doar un nume, din pacate. Vreau să descoper un autor care sigur e cunoscut deja de mulți cititori.

7. Un om norocos - Paler este unul dintre scriitorii mei de suflet. De aceea chiar vreau să citesc tot ce a scris, deci și această carte, mai ales ca știu ca a fost controversată.

8.  Suflet pierdut - Am ales acest titlu exclusiv datorită faptului ca a apărut la editura Herg-Benet care promovează literatura romană contemporana iar recent am citit multe titluri publicate de ei, mai ales Cristina Nemerovschi, Petronela Rotar, Alexandru Voicescu dar nu numai.

9. Săruta pământul acesta - Ileana Vulpescu mi-a fost recomandată de o cititoare a paginii de Facebook a  blogului meu și mi-am propus să o citesc anul acesta.

10. Toate sfârșiturile sunt la fel  - E un autor tânăr pe care m-am gândit să îl citesc de ceva timp. Mă bucur ca atât de mulți tineri citesc dar și scriu cărți. Consider ca e minunat.

11. Biblia pierduta - Nu știu clar de ce a avut cartea această asta așa mare publicitate și priză la publicul cititor. Să fie datorită cuvântului "biblie" din titlu sau altui lucru? Asta doresc să aflu citind-o.

12. Grey - Ok, am citit trilogia înainte de aparitia filmului și a isteriei aferente. A fost pentru mine o carte cel puțin altfel și atât. Faptul ca s-a scris perspectiva lui Grey poate schimba imaginea mea de fond sau nu. Rămâne de văzut.

Concursul îl găsiți pe Literatura pe tocuri.
Sponsorul concursului este libraria online librex.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu