duminică, 7 februarie 2016

Cărți câștigate pe Goodreads în 2015.


Aceasta este una dintre cărțile castigate pe Goodreads de la giveways. Mulțumesc autorului Alex Deva pentru ea! Este și singură carte de pe Goodreads pe care am reușit să o citesc. Cartea este ușor de citit și interesantă. Ideea cărții este modul în care autoritățile române reușesc să se mobilizeze pentru salvarea romanului luat ostatic în Teheran care se află undeva intr-o cameră conectata la internet și ale cărui clipe sunt numărate.



Inainte de toate vreau sa multumrsc autorului pentru carte. Din prezentare am aflat ca este un roman misterios și dramatic în care lumea medievală se confrunta cu a noastră. Astfel, Walter este un tânăr cântăreț din secolul 12 care pleacă de acasă spre pădurile din Germania în căutarea iubirii și a celebrității. Se alătura cruciadelor și în timp ce rătăcește prin mănăstiri și castele, cunoaște o frăție misterioasă.

Oxfordul de azi îl prezintă pe G, un personaj cam sinistru care moare în împrejurări misterioase în timp ce lucrează la un manuscris medieval. Acest manuscris este bazat pe un sistem ocult și vorbește tocmai despre Walter.

Romanul este povestea unei catastrofe persoane dar și politice intr-un timp de nesiguranță și pericol.


Această carte are din nou un autor roman căruia îi mulțumesc pentru carte. Prin acest roman Marian Comandă trece de la tradiție la modernitate, transforma basmul în fantast și prin asta se situează pe hartă mondială a literaturii de gen.

"Fluviul șoaptelor" va va purta alături de copii și zei, de vrăjitori și animale fantastice, de monștri morali și monștri fizici, intr-o lume ficțională, în care Marian Comandă lucrează cu ceea ce știți din alte povesti pentru a construi una nouă, surprinzătoare.


Mulțumesc autoarei Suzanne Mondoux pentru carte. "The Tragedy of the Moth" este plină de mister și intrigă. Vorbește despre lumea teatrului. Este un tur de forță despre dragoste și tragedie ducând la un final de senzație.

Autoarea este o auto-didacta scriitoare de poezie, de piese de teatru, proză și texte regizorale. Este și autoarea romanului "How I became a Dragon". Este originară din Canada și a locuit și muncit în multe țări din Africa de Vest, având și un mașter în mediu și management.

De-abia aștept să citesc ultimele trei cărți menționate. Sper să am ocazia să mai câștig pe Goodreads pentru ca știu ca mă voi află printre primii cititori ai noilor apariții.

Voi ați câștigat vreo carte pe Goodreads?

4 comentarii:

  1. Sa le citesti cu placere pe toate. Nu, nu am castigat nicio carte pe Goodreads.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună, Daniela. Mulțumesc. Posibilitatea de a câștiga pe Goodreads este relativ mică având în vedere ca sunt mulți cititori care vor aceste cărți. Eu m-am înscris cam la 90% dintre giveaways și am câștigat 4 dintre care două în limbă romană. Totuși, nu trebuie să renunți! Cu drag, Mela. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă bucur că ți-a plăcut romanul meu! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună! Și eu mă bucur ca am avut ocazia să îl citesc! :) Inspirație maximă în continuare!

      Ștergere