joi, 11 februarie 2016

Edituri colaboratoare și prieteni scriitori. 1#


Editura Tact din Cluj-Napoca publică studii despre literatură dar și alte domenii. În ciuda acestui lucru, mi-au trimis câteva dintre titlurile lor. Mulțumesc pentru încredere!



Editura Adenium din Iasi este una dintre editurile cu care am dorit să colaborez. Au fost foarte receptivi și mi-au trimis niște cărți. Cartea care mi-a plăcut în mod deosebit a fost "69 de motive ca să te apuci de citit" publicată de Hyperliteratura.ro, carte căreia i-am făcut ieri recenzie pe blog. Urmează să citesc și două dintre romanele regizorului Mircea Daneliuc.



Editura Tritonic din Bucuresti este un alt colaborator generos. Recent am citit "Camera obscură" de Anamaria Ionescu. Am primit și niște romane de Bogdan Hrib. Editura a publicat și romanele Monicai Ramirez din seria Alina Marinescu. Am primit și eu ultimul volum din serie, singurul care mai era pe stoc.



Natasa Alina Culea a fost printre primele scriitoare cu care am colaborat. Colaborarea a constat în cele două cărți ale sale: "Natasa, bărbații și psihanalistul" și "Marat. Iubirea are spini." oferite pentru primul meu concurs pe blog. S-au înscris numeroasi cititori la concurs în dorința de a citi cărțile foarte îndrăgite ale autoarei. Curând va apărea o altă carte a scriitoarei. De-abia aștept!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu