miercuri, 30 decembrie 2015

Recenzie Încă o dorință de Andres



Sunt câteva zile de când am terminat cartea. Am decis să fac un alt timp de recenzie. În loc să prezint eu cartea, las cartea asta să se prezinte singură pentru ca poate. 😊

În acest sens am folosit materiale de pe pagina cărții care m-au determinat să vreau să o citesc.
Mulțumesc Andres pentru carte! 😊



Iată de ce încă din start această carte este specială. Ea are un dublu rol bine definit: ne da ocazia să o citim si sa ne delectam dar ajuta în același la îndeplinirea dorințelor copiilor aflați în nevoie.



Ea este Andres, autoarea cărții care îndeplinește dorințe.



Nu e cred nevoie să precezez cât îmi plac fluturii! Acest fluture este al lui Andres, pare cel care face totul posibil.








Definiții...



O condiție necesară înaintea lecturării cărții. 😊



Fluturașii...





Poate...



Oare?


O carte sensibilă despre dorințe, iubire, împlinire, prietenie.

O găsiți aici.
Lectură plăcută! 😊
Va aștept cu păreri și impresii!

Mulțumesc Andres încă o dată!

2 comentarii:

  1. Titlul cartii ma duce cu gandul la o carte motivationala.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare draguta cartea. Am auzit acum vreun an de ea, dar nu am citit-o inca. Ai descris-o tare fain.

    RăspundețiȘtergere