miercuri, 2 septembrie 2015

Aeroporturile.


De mult timp doream să zbor dar nu mi - am permis. Acum ceva luni am reușit să zbor în sfârșit. Îmi imaginăm ca va fi ceva extraordinar, dar cum realitatea e întotdeauna alta decât imaginația, realitatea în sine s-a dovedit mult mai puțin interesantă.

Ok, da a fost ok să văd lumea de sus, să am imaginea norilor sub avion, sentimentul de a fi deasupra lumii.

Vreau însă să vorbesc despre aeroporturi. Sunt o lume întreaga, părerea mea. E o mică lume cu de toate, de la magazine la restaurante și oameni din toate colțurile lumii. E o lume fascinantă.


Acum, după zborul cel mai recent, am gândit clar ca trebuie să scriu despre aeroporturi, chiar dacă poate nu voi reuși să îmi exprim pe deplin sentimentele.

Combinația asta de lume, oameni și limbi e un Babilon modern deosebit. Aeroportul e ocazia perfectă de a intra în contact cu lumea întreaga. Se aud toate limbile posibile, apar fețe din toate colțurile lumii.

Am văzut lume " bună" de clasă business, lume obișnuită, lume citind dar și mai multă butonând telefoane, tablete și laptopuri.

Ce iubesc maxim în aeroporturi sunt Relay - rile unde găsesc cărți și în limbă engleză. Acum în Frankfurt am descoperit o librărie, The Pocket unde am găsit cea mai mare varietate de cărți în limbă engleză. Minunat! Mi-a luat o ora până să aleg o carte și se pare ca am făcut o alegere ok.

Recomand tuturor să se gândească cum vede aeroportul în sine, dacă e o lume vie, așa cum e pentru mine sau o lume artificială.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu