duminică, 25 octombrie 2015

Vizită în Piața Uhrfahr, Linz.

 In data de 1 octombrie a avut loc această piață unde am vrut neapărat să merg. Am fost pe jos pe podul ce desparte partea Uhfahrt de restul orașului Linz.
 Am putut arunca o privire din cealaltă parte a Dunării și, da, Dunărea se vede altfel din Uhrfahrt.
 Aici sunt niște scări unde am găsit încă soare și de înălțimea lor am văzut o panoramă destul de interesantă.
 Deși am promis să mă urc în unul din Ringingspiel, am renunțat deoarece îmi păreau tare periculoase. Se știe ca nemții sunt experți în astfel de aparate, care de care mai sofisticat și care promite adrenalină maximă.

Aici e un restaurant rustic pe care l-am admirat îndelung deoarece era foarte original și dadea sentimentul de dor de casa, dor de origini, nostalgii și un sentiment clar de admirație.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu